Умови повернення – Google Play
Шановні користувачі, вказані нижче правила повернення Програмного Продукту, відносяться тільки до Програмним продуктам, придбаним через Google Play!
- У відповідності з умовами Ліцензійної угоди з Користувачем на Навітел Навігатор, NAVITEL s.r.o. здійснює справжню процедуру повернення грошових коштів за придбаний Програмний Продукт.
- Для здійснення виплат відповідного грошового відшкодування повинні бути виконані одночасно наступні умови:
- Не був активований Ліцензійний ключ.
- Чи не закінчився термін можливості повернення продукції належної якості, придбаного дистанційним шляхом - 3 місяці.
- Був наданий платіжний документ або інший ідентифікатор зробленого платежу (номер і дата замовлення), що підтверджує факт придбання Програмного Продукту.
- Заповнити відповідну заявку Користувача на виплату грошового відшкодування.
- Заявка Користувача на виплату відповідного грошового відшкодування (далі - «Заявка») може бути задоволена лише у разі, якщо Користувач виконав всі умови, викладені вище в п.1.
- Користувач може зв'язатися з Єдиної Службою підтримки за телефоном +3 (044) 498-30-29 для отримання консультації щодо процедури повернення грошових коштів за придбаний Програмний Продукт.
- Повернення грошових коштів здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту надходження Заявки.
Умови «Навітел» щодо повернення грошових коштів за придбаний Програмний Продукт:
Будь ласка, увійдіть в свій аккаунт за адресою https://wallet.google.com/. На сторінці "Транзакції" перевірте статус замовлення.
1. Якщо Ваше замовлення був скасований (замовлення відміняється Google), утримувана сума, яку ви бачите у виписці по кредитної або дебетової карти, є тільки авторизацією, а не фактичною оплатою. Будь ласка, зверніться до банку для уточнення даної інформації.
2. Якщо статус замовлення "Доставлено", то, будь ласка, заповніть форму Заявки на повернення грошових коштів.