Оновлення карт для навігаційної системи «Навітел Навігатор»
Оновлення карти з меню програми
Для оновлення карти з меню програми необхідно підключити навігаційний пристрій до мережі Інтернет (GPRS, 3G, Wi-Fi або іншим способом). Беручи до уваги розмір файлів деяких карт, рекомендується використовувати Wi-Fi з'єднання.
- Запустіть «Навітел Навігатор» на пристрої та виберіть «Меню» → «Мій Навітел» → «Оновлення».
- Натисніть на «Оновити все».
- У вікні «Інформація» буде представлено докладний опис карти. Натисніть «Оновити» та підтвердіть завантаження карти.
Оновлення карти за допомогою ПК
Даний спосіб не призначений для iPhone/iPad!
- Перед установкою оновлень карт поновіть програму до актуальної версії згідно з інструкціями.
- Зайдіть в особистий кабінет на сайті NAVITEL®. Виберіть розділ «Мої пристрої (поновлення)» і в стовпці «Оновити» таблиці виберіть «Доступні оновлення». Відкриється список оновлень, доступних в рамках придбаних та зареєстрованих ліцензій.
- Виберіть карту, сумісну з встановленій на вашому пристрої версією програми «Навітел Навігатор».
- Натисніть «Завантажити» праворуч від назви карти.
- Збережіть файл .nm7 на ПК.
- Підключіть навігаційний пристрій або карту пам'яті до ПК.
- Видаліть всі файли карт з папки з картами (за замовчуванням \NavitelContent\Maps\).
- Збережіть завантажений файл в папку для карт (за замовчуванням \NavitelContent\Maps\).
- Вимкніть пристрій від ПК і запустіть програму «Навітел Навігатор» на пристрої. Програма автоматично оновить атлас.
Якщо пристрій, який Ви хочете оновити, не зареєстрований в Вашому особистому кабінеті, його необхідно зареєструвати.
Увага! Після видалення файлів дані картки будуть не доступні для роботи в програмі. Для подальшої роботи з картами необхідно встановити їх останні версії. Видалення старих карт необхідно, так як карти старих і нових версій можуть бути несумісні, що може привести до помилки в роботі програмі.