Покупка та встановлення

Регістрація

Навігація

Оновлення

  • При покупці нового пристрою в комплекті постачався ліцензійний ключ програми і ключ карти. Однак під час реєстрації отримано повідомлення про те, що ліцензійний ключ вже активований для іншого пристрою. Що робити?

    Рекомендуємо звернутися з цим питанням до постачальника пристрою.

  • Що робити, якщо під час реєстрації був введений некоректний серійний номер пристрою?

    Необхідно направити запит до служби технічної підтримки для зняття реєстрації. Детальна інформація щодо форми запиту та умови перереєстрації опублікована на сторінці /support/re-registration.

  • Що робити, якщо при реєстрації програми (карти) на сайті з'являється повідомлення про те, що ключ не знайдений або вказаний невірно?

    Це повідомлення означає, що при введенні ліцензійного ключа на програми (карти) було допущено помилку. Перевірте правильність введення з урахуванням регістру. Якщо Ви впевнені, що ввели всі дані правильно, але повідомлення про помилку все одно відображається, необхідно відправити запит до служби технічної підтримки для перевірки ключа. Запит надсилайте за адресою: support@navitel.ua, опишіть ситуацію, вкажіть ліцензійний ключ програми (карти) і контактну інформацію.

  • Як дізнатися ліцензійний ключ на програму?

    Ліцензійний ключ на програму вказаний на ліцензійній картці, або на диску програми (в залежності від комплектації пристрою).

    Ліцензійний ключ на програму, яка була передвстановлена на автомобільному навігаторі, також можна переглянути у файлі Registration Key.txt.

    Якщо програма активована (починаючи з версії 3.2), запустіть програму «Навітел Навігатор», у нижньому лівому куті головного екрана натисніть Меню, далі Мій Навітел > Завантажити карти > Навітел Навігатор. Якщо розділ Завантажити карти в меню не представлений, використовуйте шлях: Мій Навітел > Всі продукти > Навітел Навігатор.

  • Як зареєструвати карту?

    Інструкція по реєстрації додаткових карт представлена у розділі /instructions /maps-registration-common/.