menu bar

Компанія NAVITEL®, постачальник провідних рішень на ринку автомобільної електроніки, щойно відсвяткувала свій 15 річний ювілей. Рівно 1 серпня цього року, 15 років минуло з тих пір, як виробник дебютував на ринку, випустивши свої перші продукти до продажу, в т. ч. ліцензії на навігацію.

15_years_navitel_UA.jpg

„Витоки бренду сягають з 2006 року, коли засновник Олександр Казаков випустив перші фірмові навігаційні мапи Navitel, що охоплюють Східну Європу. П'ятнадцять років тому це був великий прорив, тому що у нас ще не було смартфонів, програм, якими ми всі користуємось сьогодні, та великої кількості іншої доступної інформації.

Чотири роки потому в Чехії ,були відкриті офіс, логістичні та збутові структури. З цього моменту компанія почала набирати обертів дуже швидко. Покриття мап розширилося, включивши Центральну та Східну Європу, Центральну Америку, Азію та Туреччину. Разом з розвитком ,команда також зростала, створювалися нові відділення.

У 2015 році Navitel відкрив свою штаб квартиру в Польщі, а точніше у Варшаві, ставши центром усієї діяльності на європейському ринку.

Поряд з територіальним розширенням ,компанія також розширила асортимент виробів. У 2016 році компанія представила у своїй пропозиції, перший автомобільний навігатор та відеореєстратор, залучивши ще більше користувачів, які користуються продуктами бренду. Спостерігаючи за потребами споживачів, через рік Navitel вирішив представити власний планшет, який також міг би функціонувати, як навігаційний пристрій. Популярність продукції стала рушійною силою, для завоювання нових ринків збуту, в т.ч. Угорщина, Румунія, Балтійське море, Греція, Хорватія, Словенія, Великобританія та багато інших.

15 років досвіду на ринку - це багато? Я думаю і так, і ні. З одного боку, робити перші кроки в бізнесі це непросто. На початку вам потрібно створити продукт і створити репутацію навколо нього, щоб люди, які чують назву компанії, асоціювали вас із певною групою продуктів, з тим, що ви створюєте. Це вимагає багато часу і зусиль. Тим не менш, за ці роки нам вдалося це зробити, і я б навіть сказав більше, ніж очікувалося. Чому 15 років не так довго? Тому що я думаю, що це невеликий відсоток, і у НАВІТЕЛ попереду багато довгих років, це тільки наша розминка” - говорить Тобіаш Янковський, генеральний директор NAVITEL Europe.